زمان پایان دادن به یک رابطه

2 دی 1399

گاهی‌وقتها شما هر کاری که فکر می‌کنید می‌تواند رابطه‌تان را نجات دهد، انجام می‌دهید، اما حس می‌کنید فاصله‌تان با طرف مقابل بیشتر می‌شود. فقط می‌توانید برای حفظ رابطه تلاشتان را بیشتر کنید. تمام روابط تا ابد باقی نخواهند ماند. با این حال باز می‌خواهید مطمئن شوید که آیا وقت آن رسیده که شریکتان را رها کنید یا خیر. اما چطور بفهمیم چه زمانی به یک رابطه پایان دهیم و از آن بیرون برویم؟ در ادامه پاسخ سوالتان را خواهید گرفت.

شک دارید که زمان پایان رابطه‌تان فرا رسیده یا خیر؟هر چند گاهی اوقات سخت است به خودمان اجازه انجام چنین کاری را بدهیم، اما دلایل موجه زیادی برای پایان دادن به یک رابطه وجود دارد.

لازم نیست حتما در رابطه‌تان از پس هر چالشی بر بیایید. اگر در مورد اینکه بفهمید چه زمانی باید از یک رابطه دست بکشید تردید دارید، پس احتمالا قبلا تمام تلاشتان را برای حفظ رابطه کرده‌اید.

با همه اینها، حتی صمیمی‌ترین زوجها می‌توانند از هم جدا شوند. افراد تغییر می‌کنند و گاهی اوقات آن تغییرات باعث تغییر در یک رابطه می‌شوند.

 


وقتی تازه یک رابطه را شروع می‌کنید، به نظر می‌رسد چیزی نمی‌تواند بین شما فاصله بیندازد. اما در حال حاضر مشکلی وجود دارد و شما نمی‌توانید آن را از میانتان بردارید! بنابراین شاید زمان آن است که بیخیال شوید و به خودتان فرصت دهید تا حالتان بهتر شود و در مسیر درست گام بردارید.

۱۴ علامت که زمان پایان رابطه را نشان می‌دهنداحتمالا خودتان با قواعد کلی که به شما می‌گویند چه زمانی باید رابطه را رها کنید، آشنایی دارید، اما این به این معنا نیست که همیشه با دیدن این علائم باید به رابطه‌تان پایان دهید.

همه ما می‌توانیم وقتی پای روابط خصوصیمان در میان باشد، برخی چیزها را نادیده بگیریم.امیدواریم که شرایط بهتر ‌شود اما گاهی اوقات این اتفاق نمی‌افتد. اگر زمان پایان دادن به یک رابطه رسیده باشد، حداقل یکی از علائم زیر باید مشاهده شوند:

۱-نپذیرفتن عذرخواهی طرف مقابلاگر هنوز هم رفتن شریکتان برایتان دردآور است و می‌خواهید دوباره آن تجربه تلخ تکرار نشود، جلب اعتماد او بیشتر از عذرخواهی جواب می‌دهد. شاید هنوز عاشق هم باشید و خالصانه بخواهید با هم دوست بمانید. اما لازم نیست ریسک کنید و بگذارید همان آسیبی که به شما وارد شده دوباره تکرار شود.

ادامه مطلب...

ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم